Regulamin szkoleń

EM STUDIO

REGULAMIN UDZIAŁU w SZKOLENIACH SELF COACHING HAIR dla uczestników w salonie eM sTudio ważny od 1.02.2021.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady  uczestnictwa w szkoleniach. Zgłoszenie na szkolenie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Uczestnika
  2. 1. Podmiotem przeprowadzającym szkolenia, zwanym dalej „Organizatorem”, jest eM sTudio  Ewelina Świderska z siedzibą w Białymstoku, 15-404  Białystok, ul.Młynowa 60 lok 1, NIP:542 280 35 40  REGON:200266128
  3. Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z programem .
  4. Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie:
    – Nauki technik  samodzielnego  modelowania włosów
    – Techniki samodzielnego strzyżenia włosów
    – Techniki samodzielnej koloryzacji włosów
    – Techniki trzymania maszynki i zastosowania odpowiednich technik cieniowania włosów męskich.
    – Techniki samodzielnego trymowania brody i wąsów
    – Samodzielne mycie i pielęgnacja włosów
  5. Zgłoszenia na szkolenie odbywają się drogą telefoniczną.
  6. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z  powinna być dokonana w formie telefonicznej.
  7. Akademia eM sTudio  wypożycza sprzęt fryzjerski uczestnikom podczas szkolenia i zapewnia materiały do koloryzacji  i pielęgnacji włosów.
  8. Uczestnictwo w szkoleniu nie jest równoznaczne z otrzymaniem certyfikatu. W celu jego uzyskania wymagany jest czynnego udziału uczestnika w szkoleniu. Wszystkich uczestników podczas szkolenia obowiązuje całkowity zakaz nagrywania filmów wideo.
  9. Każdy Kursant podczas szkolenia pracuje wg instrukcji przekazywanej przez Instruktora.
  10. Instruktor ma prawo przerwać prace uczestnika jeśli ten nie wykonuje poleceń poprawnie.
  11. Każdy uczestnik szkolenia zobowiązuje się do zapewnienia sobie oraz stosowania podczas całego szkolenia środków ochrony osobistej: maseczek i jednorazowych rękawiczek.
  12. Poprzez zgłoszenie swojego udziału każdy uczestnik akceptuje regulamin szkolenia i zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad oraz potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do uczestnictwa w szkoleniu.
  13. Zdjęcia wykonywane podczas szkolenia są własnością firmy eM sTudio i mogą być publicznie udostępniane na profilach społecznościowych Organizatora.

II Ochrona danych osobowych

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest akceptacja niniejszego regulaminu i wyrażenie zgody przez uczestników szkoleń na gromadzenie i przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04. 05.2016r),a także poddanie się reżimowi sanitarnemu związanemu z sytuacja epidemiologiczną (pomiar temperatury,maseczka,dezynfekcja rąk)
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EM STUDIO EWELINA ŚWIDERSKA z siedzibą ul . Młynowa 60 lok 1, 15-404 Białystok, PL, NIP: 5422803540, w celu przesyłania informacji handlowych na mój adres e-mail oraz numer telefonu podany powyżej w formularzu kontaktowym.
    Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: ewelina85-1985@o2.pl. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
  3. Administratorem Pani/a danych osobowych jest: EM STUDIO EWELINA ŚWIDERSKA z siedzibą ul . Młynowa 60 lok 1, 15-404 Białystok, PL, 
  4. NIP:5422803540, e-mail:ewelina85-1985@o2.pl.
  5. Administrator przetwarza dane osobowe w celu przesyłania informacji handlowych.
  6. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona zgoda.
  7. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres 5 lat.
  8. Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
  9. Pani/Pana dane osobowe mogą podlegać profilowaniu.
  10. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

III Procedury zwiqzane z przeciwdziałaniem SARS-COVID-19 podczas szkoleń:

  1. Szkolenia będą przeprowadzane zgodnie z Wytycznymi dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany poniższych uwarunkowań w przypadku zmiany wytycznych dla powiatów ze strefy czerwonej i żółtej, jak również do odwołania szkoleń w przypadku decyzji odpowiednich władz. Na dzień opracowania niniejszych wytycznych wymogi są następujące:
    – Liczba uczestników szkolenia zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów
    – Liczba osób przebywających na terenie szkolenia zostanie ograniczona i będzie kontrolowana.
  2. Układ przestrzenny (tzw. set-up, tj. m.in. ustawienie krzeseł, stołów, sceny etc.) szkolenie zostanie zorganizowane w sposób:
    – zapewniający zwiększenie fizycznej odległości między uczestnikami szkolenia min. 1,5 m;
    – uniemożliwiający samodzielny wybór miejsca przez uczestnika spotkania
  3. Zapewniona zostanie w miejscu realizacji szkolenia odpowiednia liczba dozowników z płynem do dezynfekcji rąk dostępnych dla uczestników szkolenia.
  4. Utrzymana zostanie w pomieszczeniach dobra wentylacja oraz pomieszczenia będą często wietrzone.
  5. Zorganizowana zostanie stref wejścia / wyjścia na teren realizacji wydarzenia zgodnie z poniższymi zaleceniami:
    – W widocznym miejscu przed wejściem na teren szkolenia zostanie umieszczona instrukcja dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji — instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
    – Oczekiwanie w kolejce do wejścia na teren spotkania umożliwi min. 1,5-metrową odległość między uczestnikami wydarzenia.
  6. Maksymalnie jak to jest tylko możliwe ograniczona zostanie możliwość kontaktu osób wchodzących i wychodzących, ograniczona zostanie możliwość zbierania się uczestników w ciągach komunikacyjnych w sposób uniemożliwiający zachowanie odpowiedniego dystansu.
  7. W przypadku funkcjonowania recepcji na terenie wydarzenia ograniczony zostanie czas przebywania na terenie recepcji do minimum. Stosowany będzie min. 1,5 m odstęp pomiędzy uczestnikami oczekującymi na rejestrację poprzez komunikaty obsługi wydarzenia. Dezynfekowanie powierzchni lady recepcyjnej w punkcie obsługi będzie odbywać się nie rzadziej niż co godzinę.
  8. Wszystkie czynności obsługi recepcji wobec uczestników wydarzenia odbywać się będą w sposób bezdotykowy.
  9. Zorganizowanie szatni nastąpi w sposób następujący:
    – Zapewniona będzie możliwości samodzielnego wieszania okryć wierzchnich przez uczestników wydarzenia.
    – Oczekiwanie w kolejce do szatni będzie umożliwiało min. 1,5-metrową odległość między uczestnikami spotkania / wydarzenia.
    – W miarę możliwości okrycia wierzchnie będą wieszane na co drugim wieszaku
  10. Zapewnienie posiłków i napojów uczestnikom wydarzenia będzie odbywało się zgodnie z poniższymi zaleceniami:
    – Uczestnicy spotkania będą spożywać posiłki na terenie spotkania przy zachowaniu odpowiedniej odległości .
  11. Zapewnienie funkcjonowania ogólnodostępnych toalet dla uczestników spotkania odbędzie się zgodnie z poniższymi zaleceniami:
    – Zostanie zapewnione płynne mydło, płyn do dezynfekcji rąk oraz ręczniki jednorazowe papierowe
  12. Śmieci i odpady przechowywane będą w pojemnikach zamkniętych, regularnie czyszczonych i dezynfekowanych.
  13. Wyznaczone zostanie i przygotowane (m.in. wyposażonego w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku pojawienia się objawów chorobowych.
  14. Wyznaczona zostanie przez organizatora wydarzenia osoba ds. przeciwdziałania COM- 19, której zadaniem jest przygotowanie i wdrożenie wszystkich niezbędnych procedur dat. COVID – 19 na danym szkoleniu.
  15. Zapewnione zostaną przez organizatora niezbędne dane osobowe i kontaktowe wszystkich uczestników wydarzenia / spotkania, za ich zgodą, na wypadek stwierdzenia u któregoś z uczestników lub pracowników wydarzenia / spotkania zakażenia koronawirusem.
  16. Uczestnicy szkolenia zostaną poinformowani o zastosowanych procedurach dot. przeciwdziałaniu zarażeniu koronawirusem.
  17. Uczestnik wydarzenia zobowiązuje się, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów w dniu spotkania nie przyjdzie na szkolenie i pozostanie w domu oraz, że będzie postępować zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego Ministerstwa
    Zdrowia i skontaktuje się niezwłocznie z lekarzem lub powiatową stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogorszenia się stanu zdrowia zadzwoni pod nr 999 lub 112 i poinformuje o swoich objawach.
  18. Organizator zaleca szczególnie, aby w szkoleniu nie brały udział osoby powyżej 70 roku życia i posiadające choroby przewlekłe.
  19. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przed rozpoczęciem szkolenia organizator dokona pomiaru temperatury z wykorzystaniem bezdotykowego termometru oraz może odmówić udziału w szkoleniu osobie, której zmierzona temperatura będzie wyższa, niż 37,5 C.
  20. Zachowana zostanie obowiązkowa dezynfekcja dłoni przez uczestników /pracowników  / spotkania po wejściem na teren salonu. Przed rozpoczęciem szkolenia pracownicy obsługi zostaną przeszkoleni w zakresie zastosowanych procedur przeciwdziałania COV1D – 19 zastosowanych przy organizacji szkolenia, szczególnie uwzględniające bezdotykową obsługę uczestników wydarzenia.
  21. Organizator zapewni odpowiednią ilość środków ochrony osobistej w przypadku braku ich posiadania przez uczestników spotkania.
  22. Ilość personelu obsługi szkolenia zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
  23. Zostaną zwiększone fizyczne odległości między pracownikami i zachowane zostanie bezpieczeństwo pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (zaleca się min. 1,5 metra odległości).
  24. Zostaną zastosowane poniższe zalecenia dla uczestników / pracowników obsługi szkolenia:
    – Przed rozpoczęciem szkolenia obowiązkowo należy umyć ręce wodą z mydłem.
    – Nosić osłonę nosa i ust, ewentualnie przyłbicę oraz rękawice ochronne podczas wykonywania obowiązków.
    – Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (rekomendowane są 1,5 metra).
    – Regularnie często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalce i dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).
    – Podczas kaszlu i kichania zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką — jak najszybciej wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce.
    – Starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu.
  25. Przygotowanie procedury postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia i skuteczne poinstruowanie pracowników. 
  26. Uruchomienie alarmowego numeru telefonu organizatora, dostępnego w czasie wydarzenia / spotkania, oznakowanie w widocznych miejscach informacji o tym numerze i zasadach korzystania.
  27. Celem ograniczenia kontaktów międzyludzkich zaleca się tam gdzie jest to możliwe, wykorzystywanie do komunikacji m. in. telefonów, poczty elektronicznej itp.

V. Postanowienia końcowe

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez firmy telekomunikacyjne, firmy pocztowe oraz inne osoby doręczające przesyłki.
  2. Wszelkie kwestie nie ujęte w regulaminie rozstrzyga Organizator.
  3. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.emstudio.bialystok.pl
  4. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu.
  5. Reklamacja usług szkoleniowych jest przyjmowana w biurze głównym organizatora w dniu wykonania usługi szkoleniowej.